Get Adobe Flash player
1.  Każdy pacjent ma prawo do wyrażenia na piśmie swojej opinii na temat warunków pobytu w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej oraz jakości obsługi, w szczególności udzielonych mu świadczeń zdrowotnych. 
2.  Wszelkie uwagi można przekazywać w formie pisemnej na adres Centrum, osobiście w sekretariacie Dyrekcji Centrum, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. albo też wpisując je w dostępnych w oddziałach szpitalnych i poradniach drukach ankiety badania satysfakcji pacjenta. 
3.  Pacjenci mają prawo składania skarg i wniosków. Książka skarg i wniosków dostępna jest w każdym oddziale szpitalnym oraz poradni. Możliwe jest również wniesienie skargi lub wniosku pisemnie na adres Centrum lub ustnie do protokołu w sekretariacie Dyrekcji Centrum.  
4.  Wszelkie Państwa uwagi są dla nas cennym źródłem informacji o pracy naszej placówki i służą stałej poprawie jakości świadczonych usług. 

Nie rozpatrujemy i nie odpowiadamy na nadesłane anonimy. 

Dla tych z Państwa, którzy zechcą zwrócić się do Rzecznika Praw Pacjenta, podajemy dane kontaktowe: 

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta: 
01-171 Warszawa, ul. Młynarska 46
Sekretariat:  tel.: (22) 532 82 50, fax.: (22) 532 82 30
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
tel. 800 190 590 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 8:00 - 20:00