1. |
Wizyty przedstawicieli handlowych w tym przedstawicieli firm medycznych w Centrum mogą odbywać się po wcześniejszym przedłożeniu Dyrektorowi Centrum imiennej listy delegowanych osób, reprezentujących danego Kontrahenta. |
2. |
Kontrahent przesyła do Centrum imienną listę osób delegowanych w formie zaszyfrowanej wiadomości e-mail na adres : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Hasło otwierające wiadomość należy przesłać na numer tel.: +48 503 015 640. |
3. |
Brak przedłożenia aktualnej listy osób upoważnionych stanowi podstawę do odmowy wydania pozwolenia Dyrektora Centrum na wizyty w Komórkach organizacyjnych Centrum. Listy należy aktualizować nie rzadziej niż 1x/rok. |
4. |
Termin wizyty handlowej przedstawicieli medycznych powinien być wcześniej uzgodniony z Kierownikiem Komórki organizacyjnej. Wizyty nie mogą utrudniać pracy personelu. Spotkanie powinno odbywać się poza godzinami pracy. |
5. |
Przed spotkaniem w Oddziałach medycznych Przedstawiciel handlowy powinien odebrać w Sekretariacie Centrum identyfikator, który upoważnia do wejścia na Oddziały medyczne. |
|
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 8.09.2008r Prawo farmaceutyczne ( Dz. U. 2019 poz. 499 tekst jednolity)
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21.11. 2008r w sprawie reklamy produktów leczniczych (Dz. U. 2008 Nr. 210 poz. 1327).
- Zarządzenie Dyrektora Centrum nr 18/2019.
|